2008. július 29., kedd


Két napig mintákat gyűjtöttem, kaptam is egy csomó címet, már csak választani kell, hogy mivel is kezdjem a próbálkozást.

Gombával kezdtem, ovisjelet akartam csinálni, de nem lett olyan, amilyennek szerettem volna.

A gépet kezdem egyre jobban kiismerni, rájöttem, hogy nem is úgy kell befűzni, ahogy én először csináltam...:-)

Aztán próbáltam a kiválasztott mintát átküldeni a szgépről a varrógépre, persze ez sem sikerült elsőre...sőt másodikra sem. Végülis csináltam valamit, de nem jó a szálfeszesség, úgyhogy most várom, hogy segítsen valaki megoldani a dolgot:-)
A minta egyébként lepedőanyagra készült varrócérnával, és 5 cm-es kb. a mérete.
Hát....azért majd pár hónap múlva milyen nagyon fogok mosolyogni magamon, ha visszanézek ide a blog elejére, és meglátom ezeket a szerencsétlen kis gombakezdeményeket....:-)))

2 megjegyzés:

Juhizs írta...

Ne szóld le a gombáidat, én örülnék, ha ilyet tudnék csinálni... a gombák pedig a természetben sem egyformák, sőt, nem is tökéletesek ;-)

Unknown írta...

Nem szólom le őket, szeretem őket, ugyanúgy mint a többi bénázásomat Futurával....
És...tudom hogy ha nagyon erősen akarom,és sokat gondolok rá, akkor tuti össze fog jönni... amit szeretnék:-)