2008. július 30., szerda

Én ezt a blogot nem értem. Miért nem jelent meg tegnap a dátum? És vajon ma sem fog...??
Na mindegy. Tegnap este és ma délelőtt nagyon szorgalmas voltam, állatkákat varrtam, babakönyvnek. El is készült, persze telis-tele hibákkal, na de ezekből tanulunk ugye...? :-))
Cérnám még mindig nincs, mert a német nagyker csak vállalkozókat szolgál ki, de gondolom csak németeket, magyarokat nem. Írtam egy pesti cégnek is, ahol álíltólag nagyon kedvesek és segítőkészek ( legalábbis telefonon), de a mélre nem válaszoltak. Majd talán holnap.
Szóval ráhímeztem az anyagra az állatkákat, és össze is varrtam őket. ( köszi Kicsikató!)
Még nem is használtam a varrásfunkciót, csak amikor kicsomagoltam a gépet, és legelőször varrtam vele, és most, ma délelőtt. Na persze ki kell tapasztalni, hogy melyik öltés milyen beállítással mutat a legszebben. Azt hiszem amikor majd "élesben" varrom a kiskönyvet, akkor nem bonyolítom a dísztűzéssel, jó lesz az sima öltéssel is...:-)
Ez a kis könyvecske könnyű olvasmány lesz a babának, lévén hogy csak egy darabból van, tehát 2 lapos van és 4 oldala....na de gyerekkorunkban mi sem a Kőszívű ember fiaival kezdtük az olvasásgyakorlást....:-)))
A következő könyv már két darabból lesz, de nagyjából ez lesz a munkamenet.
Most valami terítőcskeféle izgat, ma hívott a nővérem, hogy ad nekem eredeti Erdélyből hozott terítővásznat...hm arra öröm lesz dolgozni, gondolom:-)
És azon gondolkodom hogy a filcet vajon elviszi-e és lehet-e rá hímezni...de szerintem ma este ez is kiderül...Van egy hatalmas ötletem, saját találmány, ha sikerül megcsinálni, világszabadalom lesz, és ebből leszek liliomos....!!! ( nem betűtévesztés, mi így hívjuk azokat akiknek annyi a pénzük, mint a pelyva...:-)
Na..megyek alkotni....:-))

Nincsenek megjegyzések: