2008. július 31., csütörtök

Ma semmi sem sikerült, legjobb lett volna, ha fel sem kelek reggel:-(
Bementem a városba cérnát venni, és hímzésalátétet. Az egyik ( legnagyobb) méteráruboltban, amikor azt mondtam hogy vízben oldható hímzésalátét, úgy nézett rám az eladó, mintha legalább a Holdon szeretnék telket vásárolni...:-(
Aztán sem ezt, sem cérnát, sem filc anyagot nem találtam sehol.
Kaptam egy honlapcímet, ők viszont egy nagyker, tehát ötösével kellene venni a színeket, na de mikor fogy el nekem 5 guriga fehér, fekete, vagy hupilila cérna...?
Egy másik helyen sikerült rendelni, jövö hétre itt lesz:-)
Aztán a varrás sem ment, csak bénáztam, nem igazítottam el a rámában az anyagot, és a hímzésnál az alul maradt anyagot is odahímezte, és most nem is tudom mit csináljak vele...? Bontsam fel a hímzést, vagy dobjam a kukába az egészet??? :-(
Éééés...még mindig nem tudom hogy egy .jpg képből hogyan fogok tudni hímezni...??? :-(
Viszont egy jó nagyon dolgoztam a kertben utána pedig mégnagyobbat vacsiztam, a saját pár perccel ezelőtt termésekből:-))
Legalább ez sikerült ma...

2 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Sajnálom a kudarcaidat, de úgy tűnik, a tanulópénz elkerülhetetlen... Kitartás, ha a kiskönyv olyan klassz lett, jó lesz a többi is. Ez a mai kor emberének a hibája, hogy mindent a legjobb formában, a legkényelmesebben és persze azonnal... Ne add fel, a holnapi nap sokkal jobb lesz:) (És ezt majd legalább visszavághatod a fejemhez, ha hasonlóan kiborulok...:))))

Unknown írta...

Köszi a vigaszt, a következő nap sem lett sokkal jobb, de már ez is elmúlt és a mai tuti jó lesz:-))