2008. augusztus 2., szombat

Hát a tegnapi nap sem sikerült fényesen, de így jár az aki nem bír a fenekén maradni, hanem hímzőgép kell neki...:-( Pedig mennyivel kényelmesebb és nyugodtabb lennék, ha egész nap a hasamat süttetném, és a tv-t bámulnám, és nem csinálnék semmit....!
Visszaolvastam a legutóbbi bejegyzésemet, tele van hibával. Az is.:-(
Aztán most vettem észre, hogy írtak bejegyzéseket, a csuda tudja mikor....? Lényeg, hogy azért, ha kis fáziskéséssel is, de észrevettem, úgyhogy majd reagálok rá...:-) Ráadásul azt sem tudom hogy hogyan lehet ebbe a blogmicsodába a jobb oldalra írni, úgy ahogy kdatta csinálja...??? Na majd erre is rájövök, vagy kérek segítséget:-))
Tegnap gyakoroltam. Mintákat kicsinyítettem, nagyítottam, és figyeltem, hogy melyik lenne a legsezbb közülük? Elkezdtem egy illatzacskót, de ennek azt hiszem pont az a baja, hogy kisebbre vettem a mintát és nem lett olyan szép. Nem baj, azért befejezem, hogy a többi munkafázist is gyakoroljam. Egy csomó mintát is gyűjtögettem, persze a jpg-ekkel még mindig nem bírok.
Arra is rájöttem hogy a neten található hímzésminták különböző formátumban vannak megadva, attól függően, hogy milyen gépre készítették őket. Az én programom elég sokat tud kezelni közülük, ami nagy előny...:-)
Most majd arra kell ötleteket vadászni, hogy mit készítsek, amire nem kell nagy hímzés, és viszonylag könnyen elkészíthető, hogy ne szegje a kedvemet még jobban a kudarchalom...
Mielőtt megérkezett a gép, rengeteg ötletem volt, sziporkáztam a tervekkel, persze nem írtam fel őket, és kimentek a fejemből...:-(
Szóval a hímzőgép mellé oda kell készíteni egy füzetet, és egy tollat, hogy ha beugrik valami, akkor ne hagyjam megszökni....:-) Persze talán jobb lenne a füzetet a nyakamba akasztani, hogy bárhol járok kéznél legyen...??? :-))

3 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Az újabb bejegyzésekhez nem tudok megjegyzést írni... Azért jó olvasni, hogy sinen vagy már a géppel és nem csak a bosszú meg a méreg van... :)) Sok sikert!!!

Juhizs írta...

Ha azt akarod, hogy jobb oldalt legyen az oldalszöveg, akkor másik sablont kell választanod.
Ha bővebben kell segítség ez ügyben, akkor írj nekem, legfeljebb egy-két nap míg tudok válaszolni.

Unknown írta...

Köszi, már megtaláltam amit akartam,nem a jobb oldalon lett, de így is jó:)