2008. augusztus 23., szombat

Jó régen jártam erre, pedig gyakoroltam, varrtam, agyaltam azóta is...Most talán lesz mit megmutatni, bár a kudarck azért jönnek folyamatosan. TEgnap varrtam varrócérnával 8 ovisjelet, utána kimostam, ls kiderült, hogy a piros cérna ereszti a színét...
Tehát most újra kell varrni az összeset...:-(
Még bobon is folynak a kísérletek, de lassan kötvonalazódni látszik az eredmény.
Aztán szereztem magamnak munkát, amivel addig jutottam el, hogy beavattam az anyagot, amire hímezni kell majd.
Szóval zajlik az élet, és egyre jobban kiismerem a furfangos futura tulajdonságait, és remélem egyszer, nem is sokára tutira összeillő páros leszünk...:-)
Köszi mindenkinek a tanácsokat, szájbarágós mdón leírt segítségeket, sokat segítenek, és majd egyszer talán meg tudom hálálni őket:-)