2008. augusztus 6., szerda

Tegnap megvarrtam az első mintát, ami saját tervezés. Nem mondom hogy könnyű volt, két napunk ment rá..és még nem az igazi. Azért majd, ha már az igazi tökéletes példány is meglesz, akkor teszek fel képet.Gyanítom hogy addig sok darabot fogok még leszakítani a dupla fehér lepedőből, amire a próbálkozásokat csinálom...:-))
Ma az internethozzáférésünk döglött be, és egész délután ezzel foglalkoztam. Előbb belevesztem az ügyfélszolgálatos szőke és nagyon buta libákba, aztán jöttek a pasik...:-)
Sajnos sikerült egy olyan szolgáltatót kifogni, ahol a 4 éves " együttműködésünk" alatt egyetlen normális emberrel találkoztam, és ő ma pont nem volt elérhető. A többiek...na erre nem érdemes szót vesztegetni. Szerencsére egy másik informatikus társaságban vannak segítőkész emberek, úgyhogy aztán sikerült megcsinálni a netet.
Szóval ez volt a mai nap. Most még ki kellene próbálnom a fentebb említett minta másik variációját, de ehhez már elég fáradt vagyok. ....főleg agyilag...:-(