2008. augusztus 3., vasárnap

Tegnap is varrtam természetesen, és ma is.:-)
Tegnap befejeztem az illatzacskót, tettem rá díszítővarrásokat, és rájöttem -utána-, hogy kell alá vetex:-)
Aztán elkezdtem egy állatos könyvet, és ma készen is lett volna, ha nem jött volna egy felkérés, egy saját minta készítésére. Na ezzel szívtunk mint a torkos borz, egész délután....De holnapra meglesz. Tutira. Remélem....
Készítettem ma még egy hímzést, ez nagyon szép lett, szépek a színek, és a minta is, ebből kulcstartó lesz. És elkészítettem a prototipusát annak is amiból majd lilomosok leszünk...:-))
Nem kell ám semmi csodára gondolni, egy gyerekes családokban praktikus kis dolgot csináltam, filléres munka, úgyhogy nem ez fogja megalapozni kis családunk jövőjét...csak olyan jó álmodozni...:-)) ( aztán lehet hogy a kutyának sem kell majd...:-)
Holnap talán lefényképezem a sok félig kész cuccost, de ha holnap nem akkor majd holnapután:-)